wtorek, 22 września 2015

tydzień Harry'ego Pottera

Cześć!
Mam już tego bloga dość długo (3 dni :) ), więc stwierdziłam, że czas coś napisać. Długo myślałam, jaką książkę opisać. Myślałam, że zacznę od mojej ulubionej -"Złodziejki książek", ale niestety aktualnie czyta ją moja ciocia. Jest to okoliczność sprzyjająca, ponieważ w takim wypadku zrobię mojemu  blogowi "wielki początek", a mianowicie TYDZIEŃ HARRY'EGO POTTERA. Jeszcze przed założeniem bloga wymyśliłam, że jeśli będę opisywać przygody nastoletniego czarodzieja, to zrobię to właśnie w takiej formie, ponieważ "Harry Potter" ma siedem części. Taki pomysł idealnie pasuje do "wielkiego początku", więc mam zamiar go zrealizować. Bardzo chcę zacząć już dziś, jednak im częściej będę pisać, tym szybciej braknie mi książek do opisania :( A poza tym, głupio zaczynać "tydzień" od środy. Zacznę więc od poniedziałku (28.09). Niestety, do tego dnia jeszcze dużo czasu. Mam więc nadzieję, że przez ten prawie tydzień, jakaś osoba wreszcie zauważy mojego bloga :) Do zobaczenia w poniedziałek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz